יום שלישי, 16 ביוני 2015

קובה


שמה של קובה נקשר בעיקר במהפכה הקומוניסטית ודמויות כריזמטיות כגון זו של פידל קסטרו ושל ארנסטו "צ'ה" גווארה דה לה סרנה, אולם האי הקובני יודע להציע הרבה יותר מאשר אתרים היסטוריים ומשטר קומוניסטי (מהמעטים שעוד נותרו בעולם). קובה פותחת בפניכם צוהר לעולם ותרבות שלא הכרתם. היא מרתקת, מעניינת ומהווה מוקד משיכה תיירותי בשנים האחרונות. אם גם אתם רוצים טעימה מקובה, המשיכו לקרוא.


זה הזמן לטייל בקובה

מבין מדינות מרכז אמריקה, ספק אם ישנה מדינה מיוחדת ושונה כמו קובה. אמנם כל מדינה יש לה את המאפיינים שלה, אבל השילוב המיוחד של התרבויות שנוצר בקובה, יחד עם ההיסטוריה המיוחדת שלה וכמובן ההפיכה שהוזכרה לעיל, הפכו את קובה ליעד תיירותי שונה לחלוטין מכל מדינות מרכז אמריקה והמדינות בעולם בכלל.


הרפובליקה של קובה היא מדינת אי הנמצאת בצפון האיים הקאריביים ודרומית לארצות הבית, בין הים הקריבי, מפרץ מקסיקו והאוקיינוס האטלנטי. קובה היא המדינה המאוכלסת ביותר מבין האיים הקאריביים ותרבותה המקומית מושפעת מאוד מתרבות האינדיאנים המקומיים, כמו גם מהתרבות שהביאו עמם המגלים הספרדים שכבשו את האי, וכמובן גם תרבותם של העבדים האפריקאים שהובאו אליה במשך 400 שנות הכיבוש הספרדי באי. 


כיום קובה מוכרת בעיקר בזכות המוזיקה הקובנית המשובחת והרחובות הצבעוניים של בירתה, הוואנה. בגלל המהפכה הקומוניסטית הוטל אמברגו כלכלי על קובה, אשר גרם לכך שהאי לא התרומם מבחינה כלכלית, אולם חרף האמברגו הצליחו התושבים לקיים את עצמם וכיום קובה נותרה מדינה ענייה, אך נראה כי מעל לכל תושביה מאושרים ויכולים ליהנות מהחיים. בכל מקרה, לא רק בהוואנה אפשר לבקר בקובה, ישנם עוד אתרים רבים כולל שמורות טבע גדולות ויפות במיוחד שאפשר לבקר בהן בקובה. 

בדרך לקובה עוברים דרך סוכנות נסיעות מקצועית

פנו עוד היום אל סוכנות נסיעות כדי להבטיח לעצמכם חבילת נופש בקובה. סוכנות נסיעות מקצועית תדע להציע לכם את חבילת הנופש הטובה והמתאימה ביותר עבורכם, תוך שקלול כל הפרטים – קטנים כגדולים – הקשורים לטיול ולצרכים שלכם. הקפידו לקבל את כל התשובות לשאלותיכם כדי שתצאו לדרך מוכנים ומלאי ציפיה.


>> המלצה
ד' לקוח מרוצה שלסורנטו תיירות ונופש… 
"קובה  הינה חוויה תרבותית המשלבת בתוכה מפגש עם תרבות שמרנית בחברה מודרנית, שמורכבת משמחה שירה וריקודים ברחובות בהם ניתן להבחין בכל המקומות באי.
הוואנה היא בירת קובה ובה ישנם אזורים מדהימים מבחינה ארכיטקטונית. מבנים שמקורם מהתקופה הקולוניאלית הספרדית, ומכוניות עתיקות משנות ה-50-60 אשר נותנים תחושה של עצירת הזמן. כמו כן בהוואנה ישנם אזורי בילוי ומסעדות טובות וברחובות הבירה ניתן לראות מופעי סלסה לכל אלה שאוהבים ריקודים. בנוסף לכך ניתן לבקר במפעלי הסיגרים ששם אפשר לראות את תהליך ייצור הסיגרים הטובים בעולם.
עיר גדולה נוספת ששווה לבקר בה היא סנטיאגו דה קובה ששם ניתן לראות רשת של מבצרים וארמונות מהעתיקים במדינה. בקובה ישנם ערים, כפרים ומקומות נוספים שבהם מומלץ לבקר כמו ויניאלס, קמאגוי וטרינדד שבתוכם מוקדי עניין רבים.
כפרים קטנים סובבים את אזורים אלה והם מתבססים על חקלאות מרעה ושדות טבק שהם מקור פרנסתם של המקומיים, בנוסף לכך את הערים טרינדד, קמאגוי, וויניאלס עוטפים רצועות הרים ונופים ירוקים עוצרי נשימה שסיור בתוכם מתבצע באמצעות רכיבה על סוסים או סיור רגלי מודרך. כמו כן יעד נוסף בעל נופים מדהימים פיקו טורקינו, שהוא האזור ההררי והיפה ביותר בקובה.
יחד עם זאת את האי הקובני עוטפים איים קטנים וחופים לבנים ייחודיים כמו חוף וארדארו,ואיים כמו קאיו לארגו, קאיו לויסה ועוד."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה