יום שלישי, 16 ביוני 2015

חופשה בלאס וגאס

מלונות בלאס וגאס
כל חופשה בלאס וגאס מתחילה בראש ובראשונה בבחירת מלונות בלאס וגאס. הבחירה משמעותית להמשך השהייה במקום, בבחירת בית המלון המתאים חשוב לבחון היטב את מפרט המתקנים ואת כל הסעיפים הקטנים. בתי המלון הגדולים מציעים אלפי חדרים, מספר בריכות שחייה ופאר שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר. בתי המלון המפוארים ביותר בישראל לא מצליחים להתחרות בבתי המלון של לאס וגאס. השטח העצום שמוקצב לכל בית מלון והעיצובים המיוחדים הופכים את הבחירה לכמעט בלתי אפשרית. העיר לאס וגאס מקפידה להתעדכן ללא הרף, לשפץ את בתי המלון ולהוסיף אטרקציות חדשות. בתי מלון ישנים נהוג להרוס אחת למספר שנים בטקס מיוחד ולבנות במקומם בתי מלון גדולים ומפוארים.

תחבורה בלאס וגאס
העיר לאס וגאס מציעה מערכת תחבורה יעילה ונוחה. התיירים מצליחים להתמצא בעיר ללא כל קושי ומתניידים ממקום למקום בעזרת רשת אוטובוסים, רכבות ומוניות. מלונות בלאס וגאס מציעים שירותי הזמנת מוניות והסברים אודות קווי התחבורה במקום. לצד התחבורה הציבורית אפשר יהיה גם לשכור רכב בלאס וגאס. שכירת הרכב מתבצעת בהתאם לנהלי חברות ההשכרה בארצות הברית, כל אדם מבוגר שמחזיק ברישיון נהיגה בינלאומי יוכל לנהוג ברכב בארה"ב. בכל סוכנות נסיעות מנוסה אפשר יהיה למצוא המלצות על השכרת רכבים והסברים על פתרונות תחבורה זולים בעיר.

דילים לארה"ב
חופשה בלאס וגאס אפשר לשלב לצד טיול גדול בכל ארה"ב או טיול נקודתי רק לבתי המלון של לאס וגאס. את החופשה כולה אפשר יהיה לרכוש באמצעות סוכנות נסיעות או לחלק את ההוצאות ולרכוש בנפרד את כרטיס הטיסה ובית המלון. מלונות בלאס וגאס אפשר למצוא בטווחים שונים של מחירים, המלונות המפוארים גובים סכומי עתק של אלפי דולרים בעבור כל לילה. לרשות האורחים במלון עומדים מתקני נופש מפוארים, קזינו גדול, מופעים ומסעדות. האורחים בבתי המלון היוקרתיים נהנים ללא ספק מחוויה מיוחדת של פעם בחיים.
אטרקציות מיוחדות בעיר

בכל חופשה בלאס וגאס כדאי לשלב גם ביקורים באתרים מיוחדים ומופעים. העיר לאס וגאס מנציחה את אלביס פרסלי בבתי מלון מיוחדים, מופעים של שירי אלביס ושאר אתרים מיוחדים. כל תייר שמגיע אל העיר מסיים את הביקור במקום כשבמצלמתו תמונה משותפת עם חקיין אלביס אחד לפחות. מלונות בלאס וגאס מצדיעים גם ליקיר העיר, פרנק סינטרה.סינטרה נהג להופיע בבתי המלון הגדולים במשך שנים רבות, כיום ניתן למצוא מופעים של שירי סינטרה, תמונות ואתרי הנצחה מיוחדים. פרט לאלביס וסינטרה אפשר למצוא בלאס וגאס מופעים של אמנים מובילים מכל רחבי העולם. כמעט בכל רגע נתון נמצאים בעיר אמנים שמקיימים הופעות מיוחדות בבתי המלון ובאולמות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה