יום שלישי, 16 ביוני 2015

הפלגות במרכז אמריקה

מרכז אמריקה כולל מדינות מסתוריות משהו, אקזוטיות ומאד לבביות ושמחות. האופי הלטיני ניכר בכל מקום, וזוהי קרקע בתולית יחסית, למטייל הישראלי, שעדיין לא נחשף למראות ומקומות מרתקים ויפים, ביניהם מדינות כמו קובה, גואטמלה, בליז, הונדורס, פנמהקוסטה ריקה ואל סלבדור.

מדינות מרכז אמריקה גובלות עם אמריקה הדרומית שכן מוכרת למטייל הישראלי, בעיקר בזכות מקסיקו, קולומביה, פרו, ארגנטינה, ונצואלה, בוליביה ,ברזיל, צ'ילה ועוד. אולם, אם תבקשו להתנסות בטיול יוצא דופן של ממש, מומלץ לבקר במדינות מרכז אמריקה, ויותר מכך, מומלץ לעשות זאת באמצעות הפלגות לשם. הפלגות ליעדים אלה יאפשרו לכם הנאה כפולה – גם הנאה מהביקור בכל אתר ואתר, ולא פחות חשוב מכך, הנאה מעצם ההפלגה בספינה איכותית ובתנאים אופטימליים לנופש.
  
מרימים עוגן
אחת הדרכים היפות לסייר במדינות מרכז אמריקה היא באמצעות הפלגות בין המדינות. באופן זה, לא רק שהוזלתם את עלויות הטיול שלכם, תיחשפו גם למראות מדהימים הנראים מתוך המים החוצה אל היבשת. ישנן מספר דרכים לעשות כך, החל משיט תענוגות מפנק וכלה שימוש בכלי זה כתעבורה בין מדינות, כמו למשל מעבר מפנמה לקולומביה, או  הפלגות ליעדים אחרים. ותמיד אפשר לשוט למדינות הקריביים המדהימות ביופיין.

סיגר קובני
קובה נמצאת בצפונם של האיים הקריביים, כשמצפונה נמצאים איי הבהאמה וארצות הברית, ממערבה נמצאת מקסיקו, ומדרומה ממוקמת ג'מייקה.
מתוך מדינות האיים הקריביים, קובה היא המאוכלסת ביותר. תרבותה היא מכלול של השפעות מן העבר, כמו למשל האימפריה הספרדית ששלטה בה מאות שנים, וכן התרבות האינדיאנית המקומית. מזג האוויר בה הוא טרופי, האנשים בה הם חמים וסוערים, כיאה ללטינים, האנרגיות בה חיוביות להפליא והמוזיקה נשמעת מכל עבר. נופיה של קובה הם מרהיבים ומיוחדים, וביקור בה עשוי להיות פסגת המאוויים של כל תייר. מוצא התושבים הלבנים בקובה הוא פרי הכיבוש הספרדי, בעוד שבעלי הגוון הכהה קיבלו אותו מעבדים שהובאו אליה מאפריקה במאות החמש עשרה עד התשע עשרה.
אם גם אתם רוצים לראות עולם דרך מימי האוקיינוס, זה הזמן למצוא הפלגות מתאימות ליעדים האקזוטיים של מרכז אמריקה...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה