יום שני, 8 ביוני 2015

מגלים את פריז

נדמה כי כל מה שאפשר לכתוב על עיר האורות כבר נכתב מזמן. מה כבר ניתן לחדש על פריז? אלא שפריז כל הזמן מתחדשת וגם בעבור מי שביקרו בה עשרות פעמים יש עדיין פינות חמד שכדאי לגלות. האמת? גם אם אתם מכירים את המקומות, אנו משוכנעים כי לא תתנגדו, בלשון המעטה, להתארח בעיר שוב.

מה יש בעיר האורות של אירופה שכל כך מושך את כולם? האם אלה אוצרות האומנות? אוצרות התרבות? הפאר? או פשוט היופי הניבט מכל עבר כאשר מתהלכים ברחובות? עוד קצת מילים יפות על ביקור בפריז המדהימה שביבשת אירופה.


עיר הבירה המוכרת ביותר בכל אירופה

נראה כי אם יש עיר אשר שמה נודע בכל העולם, תרתי משמע – זוהי פריז. פריז היא העיר הגדולה ביותר בצרפת והיא מהווה – גם כיום – את אחד ממוקדי ההשכלה, הכוח, הדת, האפנה, האמנות ועוד של אירופה כולה, ויש שיאמרו – העולם. מאז המאה העשירית מהווה העיר מוקד כוח ומרכז השכלה כזה. אוכלוסייתה שלפריז עומדת על כ- 2.2 מיליון תושבים בלבד (בקנה מידה ישראלי מדובר במשהו בלתי נתפס, כמעט. לשם השוואה בתל אביב יש רק כחצי מיליון תושבים).
מלבד כל אלה האמורים לעיל על פריז, הרי שלא רק חובבי תרבות ואמנות ימצאו בה את מקומם. פריז היא יעד מבוקש ביותר עבור נופש. אכן, ישנן חבילות נופש רבות בעבור מי שמעוניינים לחוות את החופשה הקולוניאלית. חבילות נופש בפריז הן דרך מעולה לשלב בין תרבות האירופאית לבין חופשה נעימה במיוחד.

פריז זה גם שופינג
כן, כן , פריז מציעה לחובבי הקניות עולם שלם של רכישות מפתות. חלונות הראווה המסוגננים ומעוצבים לעילא ולעילא הם משהו שקשה לעמוד בפניו, ואכן לרוב נפתח את הארנק כדי לרכוש עוד ועוד מהיופי הזה.

נופש אקסקלוסיבי ונעים במיוחד


אז אם אתם מחפשים את היעד הבא שלכם לנופש, הרי שפריז היא בהחלט המקום הנכון להגיע אליו. פנו עוד היום אל סוכנות הנסיעות ובררו באשר לחבילות נופש בפריז. מומלץ להביא בחשבון כי בעונת התיירות יהיה קשה להשיג מקום וגם חבילות נופש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה