יום ראשון, 7 ביוני 2015

פראג - היעד החם של אירופה!

סורנטו תיירות ונופש מציעה לכם לטעום מהיעד הלוהט של השנה, פראג במחירים מיוחדים וללא כאבי ראש


בירת צ'כיה, הלא היא פראג, עלתה לכותרות כאחת מהיעדים המועדפים על הישראלים. יחסית לשאר ערי הבירה הפופולריות באירופה כלונדון, רומא, פריז וברלין, נחשבת פראג לזולה מאוד ולא פחות אטרקטיבית מכל יעד אחר.
צ'כיה אומנם באיחוד האירופי אך המטבע הצ'כי (קורונה) עדיין נסחר והוא אחד הגורמים לתעריפים הזולים בצ'כיה.

אז למה פראג?
במלחמת העולם השנייה הופצצו רוב ערי מזרח אירופה כאשר פראג הייתה מבין הערים היחידות שלא הופצצה כלל וכל המבנים העתיקים והמרשימים של תקופות העבר נשארו שלמים ושמרו על נוף עירוני מרהיב שגורם לך רק לרצות להסתובב בסמטאות ורחובות העיר עוד ועוד.
עם כל האותנטיות הארכיטקטורית, פראג לא נשארה מאחור. מוקדי תיירות מודרניים מפוזרים ברחבי העיר, פסטיבלים תיירותיים בכיכר המרכזית ואתרי סקי במרחק שעה נסיעה, מוזיאונים, בתי קזינו ואין סוף בארים המעידים על חיי לילה גועשים.
כאשר בירה יותר זולה ממים ותעשיית הפורנו מהחזקות בעולם אין פלא שבאירופה הפכו את פראג לעיר שאסור לוותר עליה.


מקומות שאסור לפספס בעיר פראג

גשר קארל
הגשר עובר מעל לנהר הוולטבה המדהים. על הגשר מעוצבים הפסלים המפורסמים דמויות חשובות מההיסטוריה אשר נבנו בסוף המאה ה-17, עדיף להגיע לקראת שקיעה כאשר השמיים צובעים עצמם בכתום ורוד ממש פראג בעיצומה.

כיכר צ'ארלס
הכיכר המפורסמת של פראג ובה נמצא השעון הידוע. נחמד לשבת לשתות קפה או לאכול צהריים כאשר השעון מראה את תצוגתו וכל התיירים עומדים ומצלמים.

מצודת פראג
המצודה המפורסמת בפראג אשר יושבת על הר (צפוייה הליכה) המשקיף על כל פראג מצידה השני. בסמוך למצודה עוד מספר אטרקציות מעניינות ובניהם כנסיית ויטוס הקדוש המפורסמת והגדולה, הכנסייה מוקפת בפסלים של דמויות גותיות ומלבד יופייה המרהיב של הכנסייה ושל המצודה הן ממוקמות בצידה השני של פראג מה שנותן את האפשרות לראות את יופייה של העיר מהצד השני ומגבוהה.

בפראג ישנם עוד המון מקומות שאסור לפספס כאשר מגיעים לחופשה בעיר, בסורנטו תיירות ונופש משאילים חוברת על צ'כיה אשר נכתבה על ידי מדריכי טיולים מקצועיים לכל המזמינים חופשה לעיר פראג. 
אז למה אתם מחכים? צרו קשר עם משרד הנסיעות סורנטו ותהנו מחופשה בראש שקט!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה