יום שני, 8 ביוני 2015

קצת על אירופה

יש הרבה מקומות שאליהם אתם יכולים להחליט לצאת לחופשה, ואם אתם רוצים לצאת לחופשה מרתקת ותרבותית, הרי ברור כי חופשה באירופה זה מה שאתם מחפשים. יש לא מעט סיבות שבגללן אנשים נוהגים לבחור שוב ושוב לצאת לחופשה אירופה, ואחת מהסיבות זו הקרבה. חופשה באירופה, בין אם היא כוללת את לונדון, את רומא או את בודפשט, זו חופשה שהטיסה אליה קצרה, כך שזה נוח ביותר.


חופשה של תרבות
מעבר לכך שאפשר להגיע מאוד מהר אל ערים כמו פראג, רומא ועוד ערים, אפשר גם ליהנות מתרבות שלא דומה למה שאנחנו יכולים לראות במקומות אחרים. יבשת אירופה היא מרכז תרבותי מזה מאות שנים, כך שכל סיור שתעשו בה, בין אם זה בעיר נפלאה כמו לונדון ובין אם זה בעיר כמו פראג, יגלה לכם משהו חדש ומרתק. מעבר לכך, יש גם ערים באירופה שבכל פעם כאשר תגיעו אליהם תוכלו ליהנות בהן ממראות חדשים שלא ראיתם בטיולים הקודמים, ואחת מהדוגמאות הטובות לכך היא עיר כמו רומא.

קסם של עיר
רומא זה לא מקום שאפשר לראות אתו ביום אחד וזה גם לא מקום שאפשר לראות אותו בשבוע. יש בעיר הזאת נופים מרהיבים ומבנים שצריך לבקר בהם, ומעבר לכך, תמיד עיריית רומא עובדת על עוד ועוד חפירות וגילויים של שכבות נוספות שהתקיימו בעיר לפני שנה. כתוצאה מכך אתם בפירוש יכולים להיות בטוחים שבכל פעם כשתגיעו למקום אתם תראו משהו אחר. בנוסף, אי אפשר להתעלם מכך שביקור ברומא לא יהיה שלכם אם לא תאכלו מאכלים מקומיים טעימים במיוחד, וגם לכך צריך זמן. אי אפשר לטעום את כל המאכלים שיש לעיר הזו להציע בשבוע אחר, כי ברומא יש הרבה מאוד מעבר לפיצה, פסטה וגלידות.

מסיבות אל תוך הלילה
אם מה שמתחשק לכם זה לצאת לאיזו חופשה באירופה שתכלול גם מסיבות נפלאות אל תוך הלילה, הרי שאז ערים כמו לונדון או בודפשט יכולות להתאים לכם יותר. בשתי הערים הללו יש הרבה צעירים שמביאים שמחת חיים גדולה, כך שאין ספק שתוכלו למצוא את עצמכם בכל מיני מסיבות נפלאות שנמשכות שעות. כמו כן, שתי הערים הללו מציעות גם בתי קפה, מסעדות ופאבים שנעים לבלות בהם, כך שאם זה מה שמתחשק לכם לעשות, לערים האירופאיות הללו יש הרבה מה לומר.

טיול מרתק ברחובות העיר
אנשים שנוסעים לאירופה ורוצים רק ליהנות מטיולים ברחבי העיר יכולים לבחור מקומות נפלאים כמו פראג או כמו בירת איטליה, כיוון שטיולים רגליים בכל אחת מהערים הללו מבטיחים עונג בלתי נגמר. תוכלו לקום בבוקר, לצאת אל הרחוב אחרי ארוחת בוקר שממנה תיהנו במלון המפנק שלכם, ותוכלו מייד להתחיל לצעוד ברחובות. כל עיר אירופאית גדולה יכולה להציע מצד אחד רחובות שנעים לפסוע בהם ללא מטרה, ומצד שני נהר גדול שאפשר לעמוד ולצפות בו. יש גם לא מעט ערים אירופאיות, כמו פריז, שבהן אפשר לעשות שייט על הנהר וכך לראות את העיר כולה מפרספקטיבה אחרת, כך שאין ספק זה מעניין.


אנגלית אירופאית
אי אפשר לתכנן חופשה ולא לחשוב על הדרך שבה אתם מתכוונים להסתדר בה מבחינת השפה, אלא אם כן אתם נוסעים לחופשה הזאת בטיול מאורגן. היום, כאשר יש כל כך הרבה מידע אונליין לגבי ערים אירופאיות שונות ולגבי מלונות שונים, הרבה אנשים כן בוחרים לנסוע לבד ואז הם מוצאים עצמם בהתמודדות עם האנגלית האירופאית. חשוב להבין שברוב המדינות של אירופה אומנם יודעים היום אנגלית יותר טוב לעומת הידע שהיה לרוב האנשים לפני שנים רבות, אך יחד עם זאת, ברוב המקרים לא מדובר על רמות הידע של הישראלים באנגלית. יש הטוענים שזה נובע אצל האירופאים מתוך גאווה, כיוון שאיזו סיבה יש להם לדעת אנגלית אם הם יכולים להסדר נפלא במדינה שלהם, ובמדינות אחרות, עם שפות כמו איטלקית, ספרדית וכדומה. לעומת זאת, אחרים טועים שזו פשוט בורות וחוסר רצון ללמוד, אך האמת שמבחינת התיירים זה לא משנה מדוע הרבה אירופאים לא דוברים אנגלית, כי מה שחשוב זה איך למצוא פתרון לקשיי התקשורת.

סיורים מאורגנים בערים הגדולות
עוד משהו שכדאי לכם לקחת בחשבון כאשר אתם מגיעים לערים הגדולות של אירופה, בין אם זה באיטליה ובין אם זה בכל מדינה אחרת, זו האופציה של לקחת סיור יומי מאורגן בסיור כזה יוכלו להראות לכם את העיר מכל מיני זוויות וגם יוכלו להסביר לכם איך משתמשים בתחבורה הציבורית של המקום, בין אם יש בעיר מטרו ובין אם יש בה דרכי תחבורה אחרות. לכן כדאי לעשות סיור כזה כבר ביום הראשון שבו מגיעים לעיר, והאמת היא, שברוב המקומות הסיורים הללו אינם יקרים כך שזה בפירוש יכול להתאים לכם.

לסיכום, כל חופשה ביבשת אירופה יכולה להיות מרתקת ולמלא אתכם בהרבה אנרגיות, כך שלא כדאי לוותר על חופשות נפלאות כאלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה