יום רביעי, 3 ביוני 2015

רומא

קצת על רומא...

רומא, הלא היא בירת איטליה והגדולה מאימפריות העבר, אשר מושכת אליה כבר מאות שנים עולי רגל ותיירים. רומא היא מקום מושבו של המנהיג החשוב ביותר בעולם הנצרות (הקתולית), האפיפיור, ומהווה מרכז תרבותי ואומנותי, אלה בין הגורמים העיקריים לביקושה הגבוה של רומא בידי תיירים.
רומא מלאה במוזיאונים וגלריות אשר בהם אין סוף של אוצרות, וביניהם גם הרבה מיצירותיהם של גדולי האומנים שחיו ועבדו ברומא. העיר רומא גם מלאה באתרים ארכאולוגיים, מבנים מרשימים ואנדרטאות עוצרות נשימה המעידים על עברה המפואר של העיר. אך עם כל העתיקות אשר עוטפות את רומא, נוכל למצוא את כל הדברים המודרניים אשר תיירים מחפשים: מסעדות עם אוכל איטלקי משובח, בארים איכותיים בסטייל של אירופה, חנויות הכי אופנתיות בעולם ועוד.



על מנת לטייל ברומא, עליכם למתוח את השרירים טוב טוב כיוון שרוב הסיורים והטיולים אשר תבצעו ברומא יהיו ברגל. רומא היא העיר היחידה בעולם אשר מאכלסת בתוכה מדינה! מדינת הוותיקן ממוקמת בתוך רומא ומושכת אליה כמות אדירה של תיירים מדי שנה (ללא כל קשר לעיר עצמה).

התחבורה הציבורית ברומא נפסקת כמעט לחלוטין עוד לפני חצות, אך זאת אינה סיבה להפסיק לחגוג. ברומא התחבורה אומנם לא עובדת בלילה אבל כל השאר כן! חיי הלילה תוססים ותמיד ישנה הרגשה של פעילות וחיים. האחראים בעיר רומא דואגים מאוד לשיפור ושימור העיר כאחד. לכן תמיד ישנה את האופציה שתגיעו לאתר מסויים והוא יהיה סגור עקב שימור או תיקון קל. אין מה לעשות ברומא אין את האפשרות לראות את הכל, בשביל להגיע למטרה כזאת עליכם לטייל בעיר לפחות שבועיים וגם זה לא בטוח יספיק לכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה