יום רביעי, 3 ביוני 2015

מהו היעד הנחשק ביותר ביבשת אירופה?

אודות אירופה

יבשת אירופה מכילה כ-50 מדינות, 12% מתושבי העולם מתגוררים ביבשת אירופה. בין מדינות אירופה שוכנים כיום יחסי שלום אך בעבר החריבו את אירופה שתי מלחמות עולם קשות. המטבע שמשמש את מדינות איחוד אירופה הוא היורו, המדינות החברות באיחוד פועלות תחת הסכמים ומציעות תמיכה כלכלית וערבות הדדית. מדינות אירופה הגדולות מובילות את הכלכלה עולמית ומהוות שחקניות ראשיות בזירה הבינלאומית ובמועצת האומות המאוחדות. האוכלוסייה באירופה מורכבת מאנשים עמידים, מעמד בינוני ומעמד נמוך. בשנים האחרונות חווה אירופה משברים כלכליים ומתמודדת עם חוסר יציבות פוליטית וכלכלית.

תכנון מסלול הטיול
אירופה מהווה מרכז תיירות ונופש בעבור תושבי העולם כולו. התיירים שמגיעים לאירופה מוצאים בה מבחר גדול של אטרקציות. ערי הבירה הגדולות מציעות בתי מלון מפוארים, אכסניות, מסעדות, מוזיאונים, פארקים, אתרי נופש ואתרי מורשת היסטורית. את מסלול הטיול באירופה מרכיבים המטיילים בהתאם להעדפות אישיות. ההעדפות האישיות של כל אדם משתנות בהתאם לגיל, תחומי עניין ועונות השנה. מרכזי תיירות ונופש שעוסקים בספורט חורף לא מתאימים לבילוי בחודשי הקיץ.

תיירות ונופש באמסטרדם
העיר אמסטרדם מהווה את אחת הערים הפופולריות ביותר באירופה. הקהל הצעיר שמגיע אל העיר נהנה לבקר בבתי הקפה ולהשתמש בסמים קלים (באמסטרדם זה חוקי). פרט לבתי הקפה מציעה העיר גם שבילי אופניים מקסימים, פארקים גדולים, אכסניות ובתי מלון, מרכזי קניות, מסעדות ושאר אטרקציות תיירות ונופש. הצעירים הישראלים מגיעים אל אמסטרדם בכדי ליהנות מאווירת החופש המיוחדת של העיר, הם מבלים שעות ארוכות במועדונים, טוענים מצברים וחוזרים אל חיי השגרה העמוסים בישראל.

אמסטרדם וברלין

מטיילים רבים נהנים לשלב את הטיול באמסטרדם עם ביקור בעיר ברלין. השילוב פופולרי בעיקר בקרב מטיילים צעירים ומשפחות עם ילדים. שתי הערים נוחות לטיול בעונת הקיץ ומתאימות לבילוי משפחתי עם ילדים קטנים. את מסלול הטיול ומועדי המעבר בין שתי המדינות כדאי לתכנן מבעוד מועד. מסלול טיול טוב מונע בזבוז של זמן יקר, עיכובים וקשיים בלתי צפויים. את המסלול כדאי להרכיב יחד עם כל המשתתפים ולהקדיש זמן מתאים לבילויים המועדפים על כל משתתף. משפחות עם ילדים תוכלנה לשלב ביקורים במוזיאונים ומסעדות גורמה לצד בילויים בפארקים, בגני החיות ובמסעדות מזון מהיר שילדים אוהבים. ילדים זקוקים למרחבים פתוחים למנוחה ואוויר צח, בני נוער וילדים מתקשים לגלות עניין וסבלנות בביקורים ארוכים במוזיאונים. רעיונות מיוחדים לבילוי בברלין, אמסטרדם ושאר בירות אירופה אפשר יהיה למצוא במדריכי התיירות, במרכזי תיירות ונופש ובאתרי אינטרנט מתאימים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה