יום שלישי, 16 ביוני 2015

מרכז אמריקה או אסיה?

למבקשים לתור אחר יעדים אקזוטיים ופחות מערביים כמו אלו האירופאיים, עומדת בחירה קשה. האם לבחור בטיול הכולל את מדינות מרכז אמריקה בעלות האופי הלטיני השמח, עם הסטוריה מרתקת ונופים מקסימים, או לבחור במדינות אסיה למיניהן, אקזוטיות לא פחות, כמו למשל נפאל.



רוקדים סלסה במדינות מרכז אמריקה
מדינות מרכז אמריקה ששווה מאד לבקר בהן הן קובה, גואטמלה, פנמה, קוסטה ריקה, הונדורס ועוד. מדינות אלו חיו ברובן תחת השפעות של כיבושים שונים הבאים לידי ביטוי במבנים הארכיטקטוניים במקום. השפה המדוברת הרשמית ברובן היא ספרדית, מזג האוויר הוא טרופי, בכולן התושבים מאירי פנים, וההסטוריה המעניינת מספיקה למלא עמודים שלמים בספר עב כרס.

רוקדים לצלילי הסיטאר
ביקור ביבשת אסיה, במדינה כמו למשל, נפאל, מבטיח השפעות רוחניות שלא היו כדוגמתן, צפייה באורחות חיים שאינם מוכרים לנו כל ועיקר, והיכרות עם תרבות רוחנית מאין כמוה. מקדשים, בודהה, פאר המקדש את הדת לצד עוני ודלות המתקבלים בשוויון נפש, הם רק חלק מהמאפיינים של נפאל, מדינה מרתקת זו. כל זאת על רקע פסגות הרים מושלגות, נופים מתחלפים מהרריים לשדות, יערות ואגמים, פותחים את כל החושים, וממלאים את המטייל במדינת נפאל עד כלות.
הן אסיה והן מרכז אמריקה מציעות חוויות שלא ניתן להתעלם מהן ולהשאר אליהן אדישים. שתי יבשות אלו מציעות עומק חווייתי הנשען על טבע ונוף, תרבות מעניינת, הסטוריה סוחפת ומראות זרים למטייל המערבי. לכן הבחירה היא בידכם בלבד, ולפי תחושות הבטן שלכם ונטייתכם האישית.

מומלץ להתיעץ עם סוכנות נסיעות, שתוכל לחדד עבורכם מספר פרטים, ולהאיר את עיניכם בדבר הגבלים מסוימים או הסתייגויות אם קיימות, ולהציג בפניכם מגוון פרטים וניואנסים שלא נתתם עליהם את הדעת, כמו למשל עלויות, האם היעדים מתאימים לילדים, וכדומה.

לאחר קבלת כל המידע הנדרש לכם אודות טיול ליעדים שונים באסיה או מרכז אמריקה, תצטרכו להשוות בין הצעות הטיולים של חברות הנסיעות השונות מבחינת כל הפרמטרים החשובים לכם בעת טיול לחו"ל, ורק אז להחליט סופית מה ההצעה האטרקטיבית והמתאימה לכם יותר מכל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה