יום שלישי, 2 ביוני 2015

לונדון כן מחכה לי!

יש אנשים שהעיר לונדון לא מחכה להם ויש אנשים שלונדון בשבילם שם כל השנה. מדובר על אחת הערים עם כמות התיירים הגדולה ביותר בעולם. יש כאלו שיגידו שהעיר לונדון היא עיר ללא הפסקה ואפילו חודש של ביקור בעיר לא ממש יספיק לראות בה את הכל


בירתה של הממלכה המאוחדת – אנגליה – היא לונדון. לונדון נמצאת ביבשת אירופה על גבי נהר התמזה בצידו המזרחי של האי הבריטי. העיר היא בין ערי הבירה המפורסמות והמוכרות בעולם כולו בזכות הבניינים ההיסטוריים שלה ומורשת התרבות שלה. ביקור בלונדון מבטיח לכם חוויה אירופאית מהמדרגה הראשונה. בין אם ביקרתם בה ובין אם זוהי הנסיעה הראשונה שלכם אל לונדון דבר אחד מובטח – ההנאה שלכם. לונדון היפיפיה מתאמיה פשוט לכולם – החל מחבר'ה צעירים לפני השירות הצבאי, עבור בצעירים לאחר צבא, משפחות עם ילדים, זוגות שמחפשים יעד רומנטי, אנשי גיל הזהב ועוד. לונדון פשוט מחכה לכולם!

 

על לונדון לתייר הישראלי

לונדון נמצאת במרחק של כ-4.5 עד 5 שעות טיסה מישראל. בדרך כלל טיסות אל לונדון מגיעות אל שדה התעופה העיקרי שלה – הוא הית'רו. שדה התעופה הזה הוא גם שדה התעופה העמוס ביותר בעולם, בהיותו לא רק שער הכניסה אל הממלכה המאוחדת אלא גם נקודת מעבר אל יבשת אירופה כולה, וכמובן גם שער של אירופה אל העולם כולו. שדה התעופה נמצא קרוב לעיר וממנו תוכלו למצוא תחבורה ציבורית נוחה שתביא אתכם ישירות למרכז לונדון.

קצרה היריעה מלהכיל את כל המקומות שיש לבקר בהם בעיר לונדון. די להזכיר אתרים כגון כיכר פיקדילי ורחוב אוקספורד, כדי לתת לכם קצת מההרגשה המיוחדת של ביקור באנגליה. אתרי בית המלוכה המפורסמים ביותר ביבשת אירופה – הארמונות השונים ואפילו בנייני הממשלה – גם הם אתרים שכדאי לבקר בהם והמוכרים בעולם כולו בזכות יופיים.
מובן כי ביקור בלונדון איננו שלם בלי להקדיש גם זמן לבילוי בעיר, באחת ממאות המסבאות הנמצאות בה – וחווית האופי המיוחד של המסבאות האנגליות.

יש אנשים שחוזרים ללונדון שוב ושוב על מנת ליהנות מאוד מהקסם המיוחד שלה ומההיסטוריה שהיא מציעה לכל תיירת שמתפרסת על כמה מאות שנים ומדובר בהחלט על אתרים בהם התרחשו אירועים מכוננים בתולדות ההיסטוריה המודרנית של האנושות ובמיוחד של אירופה.

מה אפשר לעשות?
כפי שציינו, לונדון שופעת תיירות ונופש, באתרים הסטורים ומוזיאונים בהם מוצגים פריטים שנשמרו במשך מאות ואלפי שנים. לדוגמא הביג בן, המגדל של לונדון (The tower of London), המוזיאון הבריטי, ארמון בקינגהאם ועוד. כל אלו כדי לראות כמו שצריך, שבוע לפחות נחוץ.

פרט להיסטוריה הרבה שיש ללונדון אי אפשר בלי התרבות שלה. כאשר מגיעים ללונדון אי אפשר שלא ללכת לאחד מהמחזות שמעלים בעיר ויש מבחר רב כל יום. אין צורך להזמין כרטיסים מראש, אפשר למצוא ביום המופע בכיכר פיקדילי במחירים זולים יותר.
אם כבר דיברנו על תרבות, איך אפשר בלי הכדורגל, להגיע ללונדון ולא לנכוח במשחק כדורגל כלשהו, בין אם מדובר על צ'לסי, ווסטהאם או ארסנל. גם מי שלא חובב כדורגל בשבילו תהיה זאת חוויה אדירה.
אפשר להגיד שהאנגלים לא ממש מצטיינים במטבח, אולם אי אפשר בלי להעביר ערב בפאב, לאכול פיש אנד צ'יפס ולשתות בירה איכותית.

איך מגיעים?
משרד נסיעות יעזור לכם להגיע ללונדון בטיסה ישירה של מספר חברות. חברות אל – על ובריטיש איירוויז מפעילות שלוש טיסות יומיות לעיר. חברת איזי ג'ט מאפרת טיסות זולות (LOW COST) שיוצאות שלוש פעמים בשבוע. ישנם טיסות צ'ארטר עונתיות של חברות ארקיע וישראייר אולם התדירות שלהן משתנה.

בתוך לונדון עצמה קל להתנייד שכן היא מרושתת היטב ברשת אוטובוסים וברשת רכבת תחתית שתביא אתכם ממקום למקום די בקלות. כמובן שניתן לשכור רכב או להשתמש במוניות, אולם בעיר כמו לונדון בהחלט עדיפה התחבורה הציבורית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה