יום שלישי, 2 ביוני 2015

בודפשט - מוקד אטרקטיבי של תיירות רפואית

בשנים האחרונות עולם התיירות הרפואית תופס תאוצה. תיירות רפואית היא תחום ייחודי, אשר משלב בין טיפולים רפואיים לבין עולם התיירות. במסגרת חבילות נופש אשר מיועדות לתיירים רפואיים, זוכה התייר לביקור במדינה כזו או אחרת, בה הוא זוכה לטיפול רפואי. תיירות מרפא לא מיועדת רק לטיפולים מסובכים כדוגמת ניתוחי לב וכד'. אנשים רבים יוצאים לתיירות מרפא על מנת ליהנות מטיפולים קוסמטיים ייחודיים, טיפולים אלטרנטיביים וכד'.


אין צורך להציג את יבשת אירופה לתייר הישראלי. יבשת אירופה מזמינה אליה תיירים ישראלים רבים מדי שנה, אשר נוסעים ליבשת זו מסיבות שונות. יחד עם זאת, לא הרבה מודעים לסגולות התראפויותיות אותן ניתן למצוא במסגרת יבשת אירופה. התחום הרפואי הבולט ביותר באירופה, ובמיוחד במזרח אירופה, הוא תחום מעיינות המרפא. מדינות רבות באזור הבלקן ומזרח אירופה מבססות חלק משמעותי מן התיירות שלהם על סמך המעיינות הרפואיים הרבים אשר פזורים במדינה. אחת הדוגמאות הבולטות לכך היא הונגריה. בודפשט, בירתה של הונגריה, מתבססת במידה רבה על תיירות מרפא מרחבי העולם. תיירים אלו פוקדים את בודפשט על מנת ליהנות ממעיינות המרפא בסביבותיה. 
בודפשט ושתהיו בריאים!
בימינו, מעיינות המרפא של בודפשט או של מקומות רבים ואחרים באזור מזרח אירופה והבלקן לא זרים עוד לתייר הישראלי. בשנים האחרונות הולכת וגוברת בקרב ישראלים רבים המודעות לסגולות הרפואיות הקיימות במעיינות אלו.


סוכנות הנסיעות סורנטו מציעה לתיירים המעוניינים מביקור במעיינות המרפא והמרחצאות בבודפשט, חבילות נופש ייחודיות, אשר מיועדות במיוחד למטרה זו. במסגרת חבילות נופש אלו יכול התייר הישראלי ליהנות מטיסה, מלון וביקור באי המרחצאות שבבודפשט. חבילות נופש אלו מאפשרות לתייר הישראלי ליהנות מחופשה מהנה, רגועה ובעלת סגולות רפואיות, מבלי להסתבך בתיאום עם בתי מלון ומרחצאות כאלה ואחרים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה