יום ראשון, 7 ביוני 2015

אטרקציות באמסטרדם

אמסטרדם היא אחת מערי הבירה החזקות ביותר באירופה והיא מציעה מגוון רחב של אטרקציות באמסטרדם. האטרקציה המרכזית באמסטרדם היא אמסטרדם עצמה, סמטאות קטנות ויפיפיות, תעלות אשר מקיפות את כל העיר ואווירה של שמחה וחופשיות אשר משרים גם המקומיים וגם התיירים.


מספר אטרקציות באמסטרדם ששווה להזכיר ולא לוותר עליהם:

כיכר דאם (Dam square)-
כיכר דאם הינה הכיכר המרכזית - לב אמסטרדם.
בימים שטופי שמש נמצאים בכיכר אמנים רבים ומופעי רחוב עוטפים את כיכר דאם. לעיתים גם מקימה העירייה פסטיבלים קטנים והכיכר הופכת להיות לא רק צומת דרכים אלא גם מקום להיתקע בו.

כיכר רמברנדט-

בכיכר רמברנדט ניתן לראות את פסלו של האמן הידוע, רמברנדט וגם הכיכר עצמה הוקדשה לו בשנת 1876. אטרקציות באמסטרדם מסוגה של כיכר רמברנדט לא ניתן לראות בהרבה מקומות בעולם. בבוקר האזור הינו אזור רגוע של עסקים ואילו בערב משתנה פרצופה של הכיכר והיא הופכת למרכז חיי הלילה החם ביותר באמסטרדם, עם מועדוני חשפנות ומועדונים לקהילה הגאה, מלונות מכל הסוגים, מסעדות מגוונות ובתי קפה.

רובעי החלונות האדומים-

אחת מן האטרקציות באמסטרדם שכולם מכירים, למעלה ממאה שנה שהזנות הפכה חוקית באמסטרדם וכיום ניתן ניתן למצוא למעלה מ20,000 זונות אשר משלמות מיסים על קיום יחסי מין בתשלום. נשמע לא הגיוני? הגיוני ועוד איך.
באזור החלונות האדומים ניתן למצוא את כל מבוקשכם הקשור לחיי מין, תארו לעצמכם אתר סקס כאשר הכל אמיתי, כל מה שחלמתם עליו נמצא שם. מחיר ממוצע לבילוי עם כל אחת שתבחר מחלון הראווה הינו 40 יורו (בממוצע) לרבע שעה. כמובן שברובע החלונות האדומים ניתן למצוא גם מועדוני חשפנות, חנויות סקס, פיפ שואו ועוד.

מוזיאונים:

אמסטרדם עמוסה בהמון מוזיאונים בין אם הם מוזיאונים של אומנות מודרנית או אומנות עתיקה.
הרבה אטרקציות באמסטרדם מושכות סוג אחד של קהל אך מגוון המוזיאונים נותן תחושה שכל אחד יכול למצוא את סוג האומנות אשר מתאימה דווקא לו ולעבור חוויה אומנותית מלאת השראה.
המוזיאונים הפופולאריים ביותר הם:
רייקסמוזאום, מוזיאון ואן גוך והסטייקליקמוזיאום.לצד המוזיאונים האלו אשר מושכים מליוני תיירים לאמסטרדם כל שנה רק בזכות עצמם ישנם גם מוזיאונים עממיים כגון: מוזיאון הייניקן, מוזיאון הגראס, מוזיאון הסקס, ומוזיאון השעווה.
אם מתחשק לכם מוזיאונים איכותיים ומעניינים תוכלו לבקר במוזיאון הספנות או במוזיאון תולדות אמסטרדם.
בקיצור המגוון רחב, אתם רק צריכים לדעת מה אתם אוהבים ולהתאים לעצמכם את המוזיאון שבא לכם.

בית אנה פרנק-

בתור יהודים כולנו מכירים את הסיפור המופלא של אנה פרנק אך כאשר מגיעים לבית אנה פרנק אפשר ממש להרגיש את מה שעברה הילדה האמיצה. תהיו מוכנים לעמוד בתור, אנחנו לא היחידים שסיפורה של אנה פרנק מעניין אותנו, לא במקרה הפך "יומנה של אנה פרנק" לאחד הספרים הכי נקראים בעולם.

קופי שופס-

כאשר חושבים על אטרקציות באמסטרדם, קופי שופס זה ככל הנראה הדבר הראשון שעולה לאנשים לראש. באמסטרדם נמצאים קופי שופס אשר מוכרים סמים קלים לקהל הרחב, כמובן מגיל 18 ומעלה. למרות שסמים אינם חוקיים בהולנד, הממשלה מעלימה עין ומאפשרת למכור ולעשן (תחת מגבלותיהם של הממשלה) סמים קלים באמסטרדם.
המחירים מותאמים לאיכות, והאיכות ללא ספק הטובה בעולם, שימו לב מה אתם מעשנים, ישנם דברים חזקים מספיק בשביל לקלקל לכם את כל היום או אפילו את כל הטיול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה