יום ראשון, 31 במאי 2015

חבילות נופש לאמסטרדם

 אמסטרדם היא אחת הערים המבוקשות ביותר באירופה. יבשת אירופה גדושה באתרים וערים נהדרות אשר ניתן לנפוש ולבקר בהן ללא כל ספק, ואמסטרדם נחשבת לאחת מן המרכזיות שבהן לכל הדעות. אמסטרדם ידועה כעיר של חבר'ה צעירים, אשר מגיעים אליה בגלל החופש והסובלנות הרבים הקיימים בה וכמו כן בגלל הליברליות של העיר. מעבר לכך יש חבילות נופש לאמסטרדם גם למשפחות וגם לזוגות אשר מעוניינים לצאת אל חופשה רומנטית וגם לקבוצות, ולעיר יש הרבה מאד מה להציע לכולם.

אמסטרדם במרכז העניינים של יבשת אירופה

אמסטרדם
יש להדגיש כי אמסטרדם איננה בירת הולנד (האג היא הבירה) אבל כמו שניו יורק היא העיר הראשית של ארה"ב, כך אמסטרדם משמשת עבור הולנד. חבילות נופש לאמסטרדם ניתן להזמין ברוב עונות השנה, אך לא מומלץ להגיע אליה בחודשי החורש הקרים במיוחד. חברות נסיעות מארגנות חבילות נופש לאמסטרדם וגם טיולים מאורגנים בעיר מיוחדת זו בכל חודשי האביב והקיץ. אמסטרדם ידועה במופעי הרוק אשר מגיעים אליה ובהמוני צעירים אשר גודשים אותה בכל שנה ושנה ונהנים מן האווירה הכל כך מיוחדת שיש בעיר זו.


אטרקציות באמסטרדם

אמסטרדם בנוייה על רשת של תעלות אשר עליהן ניתן לשוט עם ספינות אשר מהוות את אחד מערוצי התחבורה העיקריים של העיר. אמסטרדם היא מקום הולדתה של אנה פראנק וניתן לבקר בבית המסתור של משפחת פראנק בעיר, ולגעת בפיסת היסטוריה ייחודית זו. שני המוזיאונים המפורסמים בעיר הם מוזיאון ואן גוך ומוזיאון רמברנדט אשר בהם תוכלו לצפות בציורים רבים של שני ציירים ענקים אלה. אמסטרדם משופעת בחנויות, בתי קפה, מועדונים וכיוצא באלה. ניתן לרכוש באמסטרדם פס מיוחד אשר מקנה כניסה לכל המוזיאונים והנחות רבות במקומות רבים ברחבי העיר לאורך החופשה.



חברות נסיעות לאמסטרדם

חברות נסיעות רבות מארגנות חבילות נופש לעריה של יבשת אירופה ולאמסטרדם וניתן למצוא דילים מעולים גם של טיסות וגם של מלונות או אכסניות בעיר. אם אתם מתכננים טיול לאמסטרדם לסוף שבוע או לכמה ימים תוכלו למצאו חברות נסיעות רבות עם דילים מעולים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה