יום ראשון, 31 במאי 2015

חופשה ביבשת אירופה

בתי מלון יוקרתיים

לא כל המטיילים מחפשים מרחבי טבע ולינה בשטח, בעבור מטיילים רבים לינה בבתי מלון זולים היא עונש.אירופה מציעה למטיילים שמחפשים מזג אוויר נוח, אתרים ממוזגים, מסעדות טובות ובתי מלון נקיים שפע של אפשרויות. חופשה ביבשת אירופה אידאלית בעבור סוף שבוע ארוך, חופשה חורפית או חופשת קיץ. בתי המלון היוקרתיים של פריז או לונדון יעניקו למטיילים חוויה מפנקת במיוחד. לצד בתי המלון יוכלו המטיילים למצוא באירופה גם אכסניות ופונדקים משפחתיים בתעריפים זולים יותר. אירופה מסבירה פנים לתיירים ומציעה את כל סוגי פתרונות האירוח. הזמנות מוקדמות לבתי מלון וטיסות לאירופה אפשר לבצע בכל חברת נסיעות.

מדברים אנגלית
יתרון משמעותי בטיולים באירופה טמון דווקא בשפה, ברוב מדינות אירופה אפשר יהיה למצוא ללא קושי דוברי אנגלית. מטיילים שלא מחזיקים בכישורי שפה גבוהים יוכלו גם כן להסתדר או להצטרף אל טיולים מאורגנים. ההסברים במוזיאונים ובמסלולי הטיול ניתנים באירופה על ידי מדריכים דוברי אנגלית, התיירים הישראלים מצליחים להתמצא היטב בכבישים ובמרכזי הבילוי. מטיילים שרוכשים חבילות טיול לאירופה באמצעות חברת נסיעות יוכלו לקבל פרטים אודות המקום וליצור קשר עם סוכן הנסיעות במקרים בהם מתעוררות בעיות אל מול פקידי הקבלה במלון.

מוזיאונים ומרכזי קניות
אירופה מציעה למטיילים מוזיאונים עשירים בפריטי אומנות וחפצים קדומים. מוזיאון הלובר של פריז מחזיק באלפי יצירות אומנות יקרות ומדהימות. המבקרים במקום מתרגשים לחזות ביצירות המפורסמות ומבלים במקום שעות ארוכות. מוזיאונים מרהיבים ומיוחדים אפשר יהיה למצוא גם בספרד, איטליה וגרמניה חובבי האומנות יוכלו ללא כל ספק למצוא באירופה את מבוקשם, אמנים רבים נוהגים להתגורר באירופה ולמצוא בה השראה ליצירותיהם, מרכזי לימוד ומגורים בקהילות האמנים. לא ניתן יהיה להשלים טיול באירופה מבלי לבקר במרכזי הקניות ולרכוש בגדים, ממתקים, חפצי אומנות ומזכרות. במרכזי האופנה הגדולים של פריז אפשר למצוא בגדי מעצבים במחירים הוגנים לצד מבצעים חסרי תקדים בכל הרשתות המובילות. 

טיסות נוחות
מדינת ישראל נמצאת במרחק טיסה קצרה מאירופה, אל כל מדינות אירופה אפשר יהיה להגיע בתוך מספר שעות טיסה. חברות התעופה הישראליות והזרות שמחות להציע לתיירים הישראלים טיסות מוזלות וחבילות נופש. בעונת השיא אפשר יהיה למצוא דילים משתלמים בכל חברת נסיעות. סוכני הנסיעות מציגים בפני הלקוחות מבחר גדול של מסלולי טיול, חבילות נופש במחירים שונים, כרטיסים למשחקי ספורט, פסטיבלים, הופעות מוזיקה ועוד. כל העושר התרבותי נמצא במרחק של מספר שעות טיסה, אין זה פלא כי אירופה מהווה יעד נופש כה מבוקש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה