יום רביעי, 10 ביוני 2015

קוסטה ריקה - הפנינה של מרכז אמריקה!

אחת המדינות המועדפות על ידי התיירים במרכז אמריקה הנה קוסטה ריקה שבירתה סאן חוזה. מדינה נוחה ומסבירת פנים עבור התיירים הנופשים בה והיא מציעה שפע של אטרקציות שונות ואתרים שניתן לראות בה. 


יחסית לשאר מדינות האזור מדובר על מדינה מודרנית יחסית, שכן קוסטה ריקה השקיעה לא מעט משאבים על מנת לשפר את תשתיות התיירות המהווה אחוז ניכר מההכנסות שלה במשך השנה.
קוסטה ריקה נחשבת לגן עדן של ממש עבור גולשים שונים מרחבי העולם המגיעים אליה בהמוניהם מידי שנה על מנת לתפוס גלים טובים. גם מי שלא ממש חובב גלישה או לא התנסה בגלישה, קוסטה ריקה היא המקום לנסות ולגלוש.
פרט לכך, כמעט רבע מהמדינה מוקדש לפארקים לאומיים ואתרי טבע שונים אותם ניתן לראות. כמובן שבמסגרת אתרים אלו ישנם טרקים שונים בהם המראות הם בלתי נשכחים. אתרים כדוגמת פארק לאומי צ'יריפו שהוא רכס ההרים הגבוהה במדינה, גדושים במטיילים במשך רוב ימי השנה.
ואם זה לא מספיק לכם ואתם בקטע של ספורט אתגרי, אין כמו להגיע לקוסטה ריקה וליהנות ממגוון אפשרויות של מסלולי ראפטינג שונים שיכולים להימשך מספר ימים טובים. כמובן שאם בוחרים לעשות אחד מהם, יש לשמור על כל כללי הבטיחות הרלוונטיים, שכן המטרה היא לחזור הביתה בריאים ושלמים.
פרט לכך, אי אפשר בלי חיי הלילה, המסיבות, החופים הזהובים שכל אלו יחדיו יעניקו לכם הרגשה של גן עדן של ממש עלי האדמות.
אם אתם בעניין של הימורים, גם את זה ניתן למצוא בקוסטה ריקה במספר בתי קזינו הנמצאים במדינה.
בסופו של דבר, אין ספק כי מדובר על מדינה שמציעה המון לתייר הישראלי ויחסית בזול. פרט לכך, כפי שציינו מדובר על מדינה נוחה יחסית למטיילים שכן היא מעט בטוחה יותר משאר אזורי מרכז ודרום אמריקה.
תחבורה והתמצאות
משרד נסיעות בארץ יעזור לכן להגיע לקוסטה ריקה אך קחו בחשבון שאין מהארץ טיסה ישירה לקוסטה ריקה. ברוב המקרים ניתן לקחת טיסה לארה"ב או טיסה לאירופה ומשם טיסת המשך למדינה, לעיר הבירה סאן חוזה. בתוך המדינה יש גם טיסות פנימיות ליעדים שונים, מה שיוכל להקל את המעבר ממקום למקום.
חשוב לציין כי מערכת האוטובוסים הינה מסובכת יחסית במדינה שכן יש לא מעט חברות אוטובוסים ואין "תחנה מרכזית" אחת גם בעיר הבירה. רכישה של מדריך רלוונטי יוכל לסייע לכם במקרה הזה.

פרט לכך, ניתן לשכור רכב על מנת לטייל במדינה, אך קחו בחשבון כי מערכת הכבישים אינה מתקדמת כל כך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה