יום רביעי, 10 ביוני 2015

טיסות למרכז אמריקה

החלטת לטוס לחופשה במרכז אמריקה ולגלות קצת עולם? סביר להניח שתצטרך רגע מזמנך כדי להבין טוב יותר מהם המקומות הטובים ביותר שכדאי לך לנחות בהם, מהם היעדים שאליהם כדאי לך לטוס קודם כל ואיזה מסלול טיול הוא בכלל זה המומלץ ביותר? את כל זה תגלה ממש בעוד רגע…הישארו איתנו!

מקסיקו – הפופולארית והמפורסמת ביותר
אין ספק שהבירה התיירותית של מרכז אמריקה זוהי מקסיקו, אשר כיום נחשבת לשער כניסה ויציאה למאות אלפי תיירים ומטיילים מדי שנה, מרבית מהטיסות הנוחתות במרכז אמריקה הם במקסיקו, כאשר כיום ישנם טיסות למקסיקו מארצות הברית, וכמו כן טיסות ליעד מאירופה כאשר בראשם אפשר למצוא את חברת איבריה הספרדית המבצעת מדי יום עשרות טיסות לאזור.

קוסטה ריקה
יעד נוסף שנחשב לפופולארית גם הוא בקרב רבים מהמטיילים והתרמילאים באזורי מרכז אמריקה ואמריקה הלטינית, זוהי בלי שום ספק קוסטה ריקה, כאשר כיום היא נחשבת לאחד מהיעדים היפים ביותר בין מדינות מרכז אמריקה.
כיום ישנן טיסות בודדות המגיעות מדי יום לקוסטה ריקה כאשר רובם המכריע הינו מארה"ב או מספרד, בזכותה של חברת איבריה האיכותית כל כך שגורמת למצב זה, מומלץ מאוד לחשוב על מקסיקו כיעד ראשון בטיול ולאחר מכן קוסטה ריקה שרבים מהמבקרים באזור מסרבים בכל תוקף לוותר עליה.

גואטמלה
יעד שנחשב לפופולארי פחות במרכז אמריקה אך עדיין אזור קסום שכדאי לבקר בו במידה וניתנת ההזדמנות, כיום ישנם טיסות פנים שמגיעות לגואטמלה ממקסיקו, קוסטה ריקה, ושאר היעדים של דרום אמריקה וארה"ב.
הנחיתה בגואטמלה הינה בגואטמלה סיטי שהינה עיר הבירה, אך לא יעד לתיירות – זכרו זאת!
פנמה
אין ספק בכלל שזוהי הפנינה של אמריקה, חופים, ג'ונגלים ואווירה הכי דרום אמריקאית שיש אפשר למצוא שם, היעדים הפופולאריים ביותר בהם ניתן לבלות ולשהות הם בלי שום ספק פנמה סיטי שהינה עיר הבירה והיעד הפופולארי ביותר, וכמו כן דה קונה יאלה הנזכרת רבות באזור בגלל שבטיים אינדיאניים שעדיין מתגוררים בעולם.
בשביל להגיע לפנמה האופציה היחידה כרגע זה או מארה"ב בעזרת ויזת מעבר, או לחילופין בטיסה ממקסיקו שמבצעת אייר מקסיקו שמומלצת יותר משאר החברות שבאזור.

לסיכום – וקצת על הטיסות ליעד!
מרכז אמריקה כפי שידוע לכולנו זה יעד קסום ואהוב, הטיסות לאזור הם בעיקר  חברות תעופה אמריקאיות וזאת בתנאי שיש לך ויזת מעבר בעבור מטייל ישראלי, או לחילופין עם טיסות איבריה דרך ספרד ושאר החברות האירופאיות המפורסמות, מומלץ מאוד לדון עם סוכן הנסיעות אודות האפשרויות השונות העומדות בפניך בשביל לטוס ולהמריא אל אזורי דרום, מרכז וצפון אמריקה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה